Titel | The Judicial Branch |
Beschreibung/Kommentar |
Students will learn about the federal and state courts and what they do. They will explore the courts’ role in fairly settling disputes and administering justice, and the unique role of the U.S. Supreme Court in interpreting the U.S. Constitution (USA: iCivics 2018). |
Zum Material ... | https://www.icivics.org/curriculum/judicial-branch |
URL der Beschreibung | https://lernarchiv.bildung.hessen.de/sek/englisch/engl/news/law/edu_link_1536226001_31.html/details/ |
Einblendung(en) |
Elixier-Systematikpfad | |
Medienformat | Online-Ressource |
Art des Materials | Lernspiel |
Fach/Sachgebiet |
|
Zielgruppe(n) |
|
Bildungsebene(n) |
|
Schlagworte/Tags |
|
Sprache | Englisch |
Kostenpflichtig | Nein |
Einsteller/in | von Machui, Thomas |
Elixier-Austausch | Ja |
Quelle-ID | HE |
Quelle-Logo | |
Quelle-Homepage | http://www.bildung.hessen.de |
Quelle-Pfad | Hessischer Bildungsserver |
Lizenz | Es gelten die gesetzlichen Bestimmungen. |
Letzte Änderung | 11.10.2020 |
Titel | The Judicial Branch |
Beschreibung/Kommentar | Students will learn about the federal and state courts and what they do. They will explore the courts’ role in fairly settling disputes and administering justice, and the unique role of the U.S. Supreme Court in interpreting the U.S. Constitution (USA: iCivics 2018). |
Zum Material ... | https://www.icivics.org/curriculum/judicial-branch |
Anzeige/Download | Es handelt sich um ein Offline-Medium. |
URL der Beschreibung | https://lernarchiv.bildung.hessen.de/sek/englisch/engl/news/law/edu_link_1536226001_31.html/details/ |
Einblendung(en) | |
Elixier-Systematikpfad | |
Medienformat | Online-Ressource |
Art des Materials | Lernspiel |
Fach/Sachgebiet |
|
Zielgruppe(n) |
|
Bildungsebene(n) |
|
Schlagworte/Tags |
|
Sprache | Englisch |
Kostenpflichtig | Nein |
Einsteller/in | von Machui, Thomas |
Elixier-Austausch | Ja |
Quelle-ID | HE |
Quelle-Logo | |
Quelle-Homepage | http://www.bildung.hessen.de |
Quelle-Pfad | Hessischer Bildungsserver |
Lizenz | |
Letzte Änderung | 11.10.2020 |