Follow the Money
Understanding ‘Super PAC’ Spending in Politics
Titel | Follow the Money Understanding ‘Super PAC’ Spending in Politics |
Beschreibung/Kommentar |
In this New York Times lesson, students learn about how “super PACs” are influencing the 2012 presidential campaign. They then use a technique called “structured academic controversy” to debate whether or not wealthy individuals and organizations should be allowed to engage in unlimited spending to influence elections (2012). |
Zum Material ... | http://learning.blogs.nytimes.com/2012/05/22/follow-the-money-understanding-super-pac-spending/?nl=learning&emc=edit_lpmo_20120522 |
URL der Beschreibung | https://lernarchiv.bildung.hessen.de/sek/englisch/engl/news/democracy/gov/usa/elections/edu_1338113509.html/details/ |
Elixier-Systematikpfad | Elixiersystematik; Schule; Sprachen und Literatur; Englisch; Bilingualer Unterricht; Geschichte; USA |
Medienformat | Online-Ressource |
Art des Materials | Unterrichtsplanung |
Fach/Sachgebiet |
|
Zielgruppe(n) |
|
Bildungsebene(n) |
|
Schlagworte/Tags |
|
Sprache | Englisch |
Kostenpflichtig | Nein |
Einsteller/in | Thomas von Machui |
Elixier-Austausch | Ja |
Quelle-ID | HE |
Quelle-Homepage | |
Quelle-Pfad | |
Lizenz | Es gelten die gesetzlichen Bestimmungen. |
Letzte Änderung | 30.9.2020 |
Titel | Follow the Money Understanding ‘Super PAC’ Spending in Politics |
Beschreibung/Kommentar | In this New York Times lesson, students learn about how “super PACs” are influencing the 2012 presidential campaign. They then use a technique called “structured academic controversy” to debate whether or not wealthy individuals and organizations should be allowed to engage in unlimited spending to influence elections (2012). |
Zum Material ... | http://learning.blogs.nytimes.com/2012/05/22/follow-the-money-understanding-super-pac-spending/?nl=learning&emc=edit_lpmo_20120522 |
Anzeige/Download | Es handelt sich um ein Offline-Medium. |
URL der Beschreibung | https://lernarchiv.bildung.hessen.de/sek/englisch/engl/news/democracy/gov/usa/elections/edu_1338113509.html/details/ |
Elixier-Systematikpfad | Elixiersystematik; Schule; Sprachen und Literatur; Englisch; Bilingualer Unterricht; Geschichte; USA |
Medienformat | Online-Ressource |
Art des Materials | Unterrichtsplanung |
Fach/Sachgebiet |
|
Zielgruppe(n) |
|
Bildungsebene(n) |
|
Schlagworte/Tags |
|
Sprache | Englisch |
Kostenpflichtig | Nein |
Einsteller/in | Thomas von Machui |
Elixier-Austausch | Ja |
Quelle-ID | HE |
Quelle-Homepage | |
Quelle-Pfad | |
Lizenz | |
Letzte Änderung | 30.9.2020 |