Titel | Bullying UK |
Beschreibung/Kommentar |
Bullying UK is used as a teaching resource in schools and youth organisations and the schools' section has lots of information for head teachers, teachers, school ancillary workers and youth organisations (UK 2018). |
Zum Material ... | http://www.bullying.co.uk/ |
URL der Beschreibung | https://lernarchiv.bildung.hessen.de/sek/englisch/engl/news/jj/jj/edu_1237455761.html/details/ |
Elixier-Systematikpfad | Elixiersystematik; Schule; Sprachen und Literatur; Englisch; Bilingualer Unterricht; Politik; Youth |
Medienformat | Online-Ressource |
Art des Materials | Arbeitsmaterial |
Fach/Sachgebiet |
|
Zielgruppe(n) |
|
Bildungsebene(n) |
|
Schlagworte/Tags |
|
Sprache | Deutsch |
Kostenpflichtig | Nein |
Einsteller/in | Jürgen Pfeifer |
Elixier-Austausch | Ja |
Quelle-ID | HE |
Quelle-Logo | |
Quelle-Homepage | http://www.bildung.hessen.de/ |
Quelle-Pfad | Bildungsserver Hessen |
Lizenz | Es gelten die gesetzlichen Bestimmungen. |
Letzte Änderung | 22.10.2020 |
Titel | Bullying UK |
Beschreibung/Kommentar | Bullying UK is used as a teaching resource in schools and youth organisations and the schools' section has lots of information for head teachers, teachers, school ancillary workers and youth organisations (UK 2018). |
Zum Material ... | http://www.bullying.co.uk/ |
Anzeige/Download | Es handelt sich um ein Offline-Medium. |
URL der Beschreibung | https://lernarchiv.bildung.hessen.de/sek/englisch/engl/news/jj/jj/edu_1237455761.html/details/ |
Elixier-Systematikpfad | Elixiersystematik; Schule; Sprachen und Literatur; Englisch; Bilingualer Unterricht; Politik; Youth |
Medienformat | Online-Ressource |
Art des Materials | Arbeitsmaterial |
Fach/Sachgebiet |
|
Zielgruppe(n) |
|
Bildungsebene(n) |
|
Schlagworte/Tags |
|
Sprache | Deutsch |
Kostenpflichtig | Nein |
Einsteller/in | Jürgen Pfeifer |
Elixier-Austausch | Ja |
Quelle-ID | HE |
Quelle-Logo | |
Quelle-Homepage | http://www.bildung.hessen.de/ |
Quelle-Pfad | Bildungsserver Hessen |
Lizenz | |
Letzte Änderung | 22.10.2020 |